Deklaracja dostępności Baltic clinic
"Baltic clinic" sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Baltic clinic.
- Data publikacji strony internetowej: 2015-11-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak informacji głosowych, pętli indukcyjnej oraz możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Część artykułów ma niepełną strukturę semantyczną, wpis w BIP w trakcie budowy
Wyłączenia
- Mapy
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 roku
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-28
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jagoda Kałużna.
- E-mail: kontakt@balticclinic.pl
- Telefon: 731234518
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Prezes "Baltic clinic" sp. z o.o.
- Adres: 81-611 Gdynia, ul. Wielkokacka 2/1B
- E-mail: kontakt@balticclinic.pl
- Telefon: 731234518
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście do przychodni z poziomu gruntu schodami i/lub podjazdem/pochylnią dla niepełnosprawnych od strony ul. Niskiej i Chwarznieńskiej oraz windą od strony CR Witawa od ul. Wielkokackiej oraz z parkingu (ogólnodostępny, bezpłatne pierwsze 2 godziny).
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Strona www dostępna z wielu różnych przeglądarek
- skróty klawiaturowe: powiększające Ctrl +, zmniejszające Ctrl -
- skrót powiększający widoczność elementów na ekranie Ctrl i ruch kółkiem myszy w górę
- skrót pomniejszający widoczność elementów na ekranie Ctrl i ruch kółkiem myszy w dół
- powrót do wartości podstawowych Ctrl + 0
Inne informacje i oświadczenia
Placówka planuje dostosować się do wszystkich wytycznych w okresie 3 lat.